Odaie din casa bunicilor

Pentru a ajunge trebuie să picur paşii
unul câte unul

Am început acum o vreme scurtând obraznic
drumul dintre stilou şi muzica misterioasă
a gândului meu întortocheat

Eu pot
mi-am zis
scuturându-mi haloul
ca o coamă de inorog nărăvaş

Purtam un costum de timp
scurt
în vreme ce sufletul se mărea de noi sosiri
pline de îngeri

Am de spus o poveste cu voce tare
arsă de soare
şoptii îndrăznind
să strig iar răspunsul
înainte de întrebare

Privesc prin ocheanul naufragiatului
cum se decantează sensul cuvintelor
aproape mă îmbrăţişez
atât de aici e infinitul
ce-mi umple timpanele
cu nopţi albe

Imagine: via Internet

M-aş răvăşi iar de bună voie
doar să renasc din nou umăr la umăr
silabisind odihna în vrac
cu câmpul sălbatic
plin de ierburi amare
şi lacrima zvântată de sare

Liniştea fu cea care vorbi prima
şi vara se făcu odaie
din casa bunicilor

© SP